قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 10 متر مکعب

یکی از موارد قابل توجه در انواع دستگاههای تصفیه آب، قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 10 متر مکعب ؛ویژگیها و مزایای آن است که ما در این مقاله قصد داریم پیرامون این موضوع اطلاعاتی را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

 

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 10 متر مکعب

 معرفی دستگاه تصفیه آب صنعتی 10 متر مکعب:

تصفیه کننده آب صنعتی با اسمز معکوس (RO) با ظرفیت تولید 10 متر مکعب 10000 لیتر آب تصفیه شده در روز جهت تصفیه آب لب شور (Brakish Water) ،برای آب صنعتی، کشاورزی و آشامیدنی استفاده می شود.

از این تصفیه کننده آب برای حذف آلاینده هایی مانند کلر، سرب، آهن و منگنز، نیترات ها، فلزات سنگین، مس، آرسنیک و همچنین کاهش سختی آب و برداشتن بوی و طعم ناخوشایند آن استفاده می شود.

همچنین از آب های صنعتی نیز در ظرفیت پایین برای صنایع کوچک و رستوران ها و حتی خانه های مسکونی استفاده می شود.

تصفیه کننده های آب صنعتی قادر به تصفیه آب با ظرفیت بالا هستند؛ این سیستم ها به طور معمول ظرفیتی بیش از ۳ متر مکعب در روز دارند و اساس کار و روش های تصفیه آن ها فناوری اسمز معکوس است که کامل ترین و بهترین راه جهت تصفیه آب لب شور برای آب صنعتی، کشاورزی و آشامیدنی است.

مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس:

  • سیستم تصفیه مداوم و پیوسته آب به صورت 24 ساعت
  • قابلیت طراحی بهینه و بهبود بازیابی دستگاه
  • امکان طراحی بر اساس مقدار آب ورودی
  • مصرف کم انرژی و  مقرون به صرفه بودن روش RO در مقایسه با سایر روش های تصفیه
  • دستگاه نمک زدایی 10000 لیتر در روز با هزینه های کم نصب و راه اندازی
  • حذف تمام آلاینده ها از جمله آلاینده های آلی، غیر آلی و میکروبی
  • امکان تصفیه آب لب شور، آب دریا و… برای تامین آب آشامیدنی و آب مورد استفاده صنایع و کارخانه ها
  • دستگاه تصفیه آب صنعتی 10 متر مکعب برای تصفیه از نظر زیست محیطی قابل قبول است و امکان استفاده مجدد از فاضلاب برای اهداف دیگر وجود دارد.

عوامل موثر بر قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 10 متر مکعب:

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 10 متر مکعب بر اساس نوع کاربری آن از جمله کشاورزی ،دریایی ، دارویی ،گلخانه ای و.. به عوامل مختلفی بستگی دارد که ما در این قسمت به برخی از آنها اشاره میکنیم.

  • ظرفیت دستگاه بر اساس لیتر، گالن یا متر مکعب در روز و ظرفیت مازاد آن
  • کیفیت آب ورودی مطابق آنالیز آزمایشگاهی و کیفیت آب خروجی مورد نیاز از دستگاه
  • نوع تجهیزات و مواد به کار رفته در آنها(از جمله جنس لوله ها و اتصالات ،نوع سیستم کنترل اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک یا دستی)

همان طور که گفته شد قیمت ها به شدت به کیفیت آب در منطقه و کیفیت آب تصفیه شده مورد نیاز یک کاربر خاص بستگی دارد. همه این عوامل علاوه بر نوسان قیمت ارز، در نهایت منجر به ناتوانی در ارائه لیست قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 10 متر مکعب و سایر مدل های آن میشود.

نکات مهم در تعمیر و نگهداری از دستگاه تصفیه آب صنعتی:

حفظ و نگهداری تصفیه کننده آب صنعتی نیاز به شرایط و موارد زیادی دارد، بنابراین بهتر است در صورت بروز هرگونه مشکل یا بی نظمی با کارشناس نصب کننده دستگاه تماس بگیرید.

-تعویض فیلترهای میکرونی به محض تغییر رنگ

-استفاده از کیت های تست کلر جهت سنجش میزان کلر موجود در آب هر سه ماه یکبار

-استفاده از سیستم CIP در صورت افت فشار دبی آب تصفیه شده یا گرفتگی ممبران

در پایان امیدواریم که نکات ارائه شده درباره قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 10 متر مکعب برای شما همراهان گرامی مفید واقع شده باشد.

در صورت داشتن هر گونه سئوال یا مشاوره در زمینه قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 10 متر مکعب ؛میتوانید با کارشناسان با تجربه ما در شرکت تصفیه آب ایلیا گستر در ارتباط باشید.